Sponsored content


Veranderende gebruikersverwachtingen bijhouden

Zorg dat het gebouw klaar is voor de toekomst

De uitdagingen op het gebied van reiniging en hygiëne zijn geëvolueerd. Van steeds veranderende veiligheidsmaatregelen op werkplekken in openbare ruimten tot hoge verwachtingen van klanten en medewerkers: de pandemie heeft reiniging en hygiëne als nooit tevoren in de schijnwerpers gezet. 

Lees verder 

Uit de resultaten van het recente onderzoeksprogramma Changing Workplaces van Rubbermaid Commercial Products (RCP) in heel Europa blijkt dat twee keer zoveel bedrijven de impact van de verwachtingen van hun facilitaire gebruikers als een zorg voor de toekomst beschouwen, vergeleken met vóór de pandemie.

 

Paul Jakeway, hoofd Marketing EMEA bij RCP, legt uit hoe bedrijven hun gebouwen klaar voor de toekomst kunnen maken om deze uitdaging aan te gaan.

 

93% van de respondenten van Changing Workplaces is van mening dat de zichtbaarheid van hygiëne- en reinigingsmaatregelen binnen hun gebouw van invloed is op de perceptie die de gebruikers van hun merk of gebouw hebben. “De tijd dat handhygiëne alleen in de toiletten werd toegepast en er enkel na sluitingstijd werd schoongemaakt, is voorbij.Je moet zichtbaar zijn om te laten zien dat je er belang aan hecht. 

Duidelijk zichtbare en toegankelijke oplossingen voor handhygiëne en reiniging scheppen vertrouwen bij de medewerkers en klanten, en is een duidelijk teken dat de organisatie gezondheid en veiligheid serieus neemt.

 

Investeer in topprestaties

“Niet alle oplossingen zijn gelijk en als je hygiënemaatregelen zichtbaar zijn, zorg dat ze in orde zijn”, adviseert Jakeway. “Onbetrouwbare, slecht gebouwde of onhygiënische voorzieningen voor handhygiëne zullen gebruikers afschrikken, dus is het van vitaal belang te investeren in oplossingen van hoge kwaliteit die bestand zijn tegen het frequente gebruik.

 

Kies voor duurzame producten die gedurende lange tijd een grote vraag aankunnen in de moeilijkste omgevingen, zodat je gebruikers kunt bieden wat ze willen wanneer ze dit nodig hebben.”


Rubbermaid

Maak serieus werk van duurzame inzetbaarheid

Van de bedrijven geeft 74% aan zich zorgen te maken over het effect van de pandemie op het duurzaamheidsimago. “Dit is niet zo verwonderlijk nu duurzaamheid weer hoog op de publieke agenda staat. Het is niet meer genoeg alleen om het milieu te geven; onderneem actie.

 

Een eenvoudige actie is het prioriteren van duurzaamheid. Door producten te kiezen die langer meegaan, hoef je ze niet zo vaak te vervangen, wat het geproduceerde afval vermindert.

Rubbermaid

Je kunt ook de duurzaamheidsinspanningen van het bedrijf in eigen hand nemen met groenere productkeuzes, meent Jakeway. “Ga voor batterij- en aanraakvrije dispensers voor handhygiëne me innovatieve LumeCel™ AutoFoam zeep- en reinigingsdispensers. LumeCel™ wordt gevoed door natuurlijk licht of licht van uw bedrijf en maakt productie, gebruik en weggooien van alkalinebatterijen overbodig; een duidelijk bewijs dat je als organisatie duurzaamheid serieus neemt.”

 

Bij RCP werken we hard om het bedrijf, gebouw en de behoeften van de klant op het gebied van handhygiëne, afvalbeheer en reiniging te begrijpen. Pas dan leveren we de producten die ervoor zorgen dat de organisatie klaar is voor de toekomst.”

 

Dit artikel is gesponsord door rubbermaid.eu

Inbesteden


Rubbermaid

14/18
Loading ...